Najčastejšie otázky
Naše odpovede na otázky, ktoré od vás často dostávame. Tu nájdete na jednom mieste všetko, čo nemuselo byť hneď jasné z informácii, ktoré uvádzame inde na našich stránkach, alebo keď sa potrebujete dostať rýchlo k odpovedi na bežné otázky.
Ak nenájdete odpoveď na vašu otázku, radi vám ju zodpovieme. Kontaktujte nás na príslušné telefonické, alebo e-mailové kontakty uvedené na stránke Kontakt.
Nakupovanie
Prečo nakúpiť práve na Zamkni?
Máme skúsenosti. Vieme vám dobre poradiť. Práca je naším poslaním. Množstvo tovaru máme na sklade. Predávame kvalitné a overené produkty. Dúfame, že sa u nás príjemne nakupuje. Vďaka našim znalostiam a technickým možnostiam vieme uspokojiť množstvo vašich potrieb kvalitne a rýchlo. Sme stabilným partnerom, na ktorého sa môžete dlhodobo spoľahnúť.
Ak už som vytvoril objednávku, ale potrebujem ešte niečo, viete mi to doplniť do objednávky?
Ak nám o tom písomne prostredníctvom e-mailu na objednavky@zamkni.sk dáte včas vedieť, podľa okolností nájdeme vhodné riešenie. Nezabudnite uviesť číslo objednávky.
Dá sa objednať tovar aj telefonicky?
Áno. Objednávku vám vieme vytvoriť aj telefonicky. Následne vám zašleme e-mail s detailmi objednávky, prostredníctvom ktorého je potrebné objednávku skontrolovať a ešte potvrdiť z vašej strany. V prípade potreby aj uhradiť.
Môžem si tovar zakúpiť osobne v predajni bez vytvorenia objednávky na eshope?
Áno, ale. Eshop a predajňa sú formálne dva samostatné subjekty. Predajňa slúži ako odberné miesto eshopu. Tovar ponúkaný na e-shope nemusí byť dostupný v predajni. Predajňa má vlastné zásoby. V prípade nákupu v predajni sa nejedná o predaj na diaľku, čiže nebude možné odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu do 14 dní.
Prečo mi nejde vložiť produkt do košíka?
Väčšinou sa nejedná o fyzický produkt ale o službu, resp. servisný zásah ako napríklad Zjednotenie vložiek. Ak sa pokúsite pridať zjednotenie bez príslušnej vložky v košíku, dostanete upozornenie, že nemáte v košíku pridaný produkt, na ktorom sa dá vykonať príslušný servisný zásah. Systém nekontroluje počet vložiek v košíku. Ak chcete zjednocovať, uistite sa, že máte v košíku príslušný počet vložiek.
Ako zistím, či moju objednávku v poriadku evidujete?
Po odoslaní objednávky, kliknutím na tlačidlo Objednať s povinnosťou platby, by sa vám mala zobraziť ďakovná stránka a prísť e-mail. Nezabudnite skontrolovať aj SPAMový priečinok. Ak platíte kartou online, ešte pred ďakovnou stránkou a emailom vykonávate platbu prostredníctvom platobnej brány. Ak neobdržíte email s detailami objednávky, neodkladne nás prosím kontaktujte, aby sme situáciu preverili.
Ako zistím, či bola moja objednávka odoslaná?
Akonáhle máme vašu objednávku pripravenú na odoslanie, posielame vám email o vybavení objednávky. V e-maile posielame aj sledovacie číslo s odkazom na sledovanie balíka. V niektorých prípadoch vám môže prísť správa od doručovateľa, že sme mu oznámili zásielku pre vás, ešte pred tým, ako dostanete e-mail o vybavení od nás. Niekedy je však potrebné počkať na zobrazenie stavu zásielky u doručovateľa, až keď je zaevidovaná v depe doručovateľa.
Čo ak som zabudol zadať variabilný symbol?
O prijatí platby vás informujeme správou, že sme začali vašu objednávku spracovávať. To sa deje práve vďaka párovaniu variabilného symbolu s objednávkou. Ak túto správu neobdržíte do 2 dní, prosím kontaktujte nás a zašlite nám potvrdenie o odoslanej platbe. Vašu platbu dodatočne manuálne napárujeme.
Neprešla mi platba kartou online. Čo mám robiť?
Ak ste sa uistili, že problém nie je na vašej strane, kontaktujte nás. Situáciu preveríme. Môžeme vám platbu zmeniť aj na platbu bankovým prevodom.
Čo mám robiť ak po odoslaní objednávky vidím len dlho točiace sa koliesko načítavania a neukáže mi ďakovnú stránku?
Budeme radi ak nám o tom dáte vedieť, aby sme situáciu preverili. Skontrolujeme, či vaša objednávka prešla do systému a niekde sa to len zaseklo, alebo bol problém v niečom inom.
V akej forme dostanem faktúru?
Faktúru vám zašleme elektronicky. V prípade osobného odberu a platby pri prevzatí vám dáme tlačenú faktúru s pokladničným dokladom.
Ako môžem stornovať objednávku?
Storno objednávky sa riadi článkom 8. našich Všeobecných obchodných podmienok. Treba nás kontaktovať čo najskôr na e-mail eshop@zamkni.sk s uvedeným číslom objednávky. Ak sme objednávku ešte neodoslali a ak ešte neboli urobené úpravy na mieru, vašu objednávku stornujeme.
Dodanie
Aké spôsoby dodania poskytujete?
Vaše balíky doručujeme prostredníctvom kuriérskej spoločnosti DPD. Osobný odber je možný v našom odbernom mieste v Bratislave na Dlhých dieloch.
Posielate tovar aj do zahraničia?
Balíky do zahraničia odosielame na základe individuálnej dohody. Pred vytvorením objednávky nás kontaktujte.
Môžem si tovar vyzdvihnúť osobne?
Tovar si môžete osobne vyzdvihnúť na našom odbernom mieste v Bratislave na Dlhých dieloch, Ľ. Fullu 3, v rámci aktuálnych otváracích hodín. Kuriér DPD má v ponuke možnosť presmerovať balík na ich odberné miesta Pickup.
Je možné za tovar platiť aj kartou pri osobnom prevzatí?
Áno, je možné platiť kartami. Pri osobnom odbere v odbernom mieste je možné platiť v hotovosti aj platobnými a kreditnými kartami.
Kedy si môžem prísť vyzdvihnúť tovar na prevádzku?
Po tovar na prevádzku si prosím príďte až po výzve e-mailom, alebo SMS správou.
Koľko dní mám na vyzdvihnutie objednávky pri osobnom odbere?
Tovar je potrebné vyzdvihnúť do 5 pracovných dní. V prípade, že potrebujete túto lehotu predĺžiť, dajte nám o tom prosím vedieť.
Koľko stojí doprava?
Aktuálnu cenu a podmienky dopravy sa dozviete na stránke Poštovné a doprava, na ktorú sa dostanete prostredníctvom odkazu v pätičke našich stránok.
Poskytujete aj dopravu zdarma?
Dopravu zdarma poskytujeme pre objednávky, ktorých hodnota objednaného tovaru presahuje 60,- € pri platbe vopred (bankový prevod, kartou online).
Kde môžem sledovať balík?
V emaile o vybavení objednávky vám pošleme číslo zásielky. Kliknutím na toto číslo zásielky by ste mali byť presmerovaní na stránku sledovania zásielky u príslušného dopravcu. Ak by to nefungovalo, budeme radi ak nás upozorníte na chybu. Informácia o balíku sa môže zobraziť na stránkach prepravcov až neskôr, keď balík fyzicky prevezme prepravca a zaeviduje.
Ako dlho trvá dodanie?
Dodanie trvá rôzne v závislosti na viacerých faktoroch. U nás je to zložitejšie ako v iných eshopoch, ktoré predávajú čisto len hotový tovar. Okrem bežných okolností, ako je dostupnosť, zvolený spôsob dopravy, či platby, zohráva u nás veľkú rolu aj prípadná potreba vykonania servisného zásahu (úpravy). Dostupnosť uvádzame pri každom produkte, resp. základnom variante produktu. Aj niektoré základné varianty produktu si vyžadujú servisný zásah. Jedná sa hlavne o modulárne prevedenia vložiek, kde pri menej bežných rozmeroch tieto musíme poskladať. Medzi ďalšie servisné zásahy môžu patriť montáže rôznych doplnkov a výroba dodatočných kľúčov. Doba dodania v prípadoch kde je potrebný servisný zásah sa môže predĺžiť, vzhľadom na vyťaženosť servisných kapacít. Všeobecne však platí, že ak je pri tovare uvedené oznámenie Držíme na sklade a nie je potrebný servisný zásah, tovar by ste mali mať doručený do dvoch alebo troch pracovných dní. Podľa toho, ktorého prepravcu ste si zvolili. Pri osobnom odbere na našom odbernom mieste sa vašu objednávku snažíme pripraviť čo najskôr. Vždy počkajte až na SMS alebo e-mailovú výzvu, že máte objednávku pripravenú k prevzatiu.
Ako zistím stav mojej objednávky?
Ak máte registrovaný účet, všetky svoje objednávky a ich stav môžete sledovať tam. V prípade, že účet nemáte v pätičke stránky nájdete odkaz Sledovať objednávku, kde po zadaní čísla objednávky a e-mailu uvidíte objednaný tovar a stav objednávky.
Objednal som si aj produkty, ktoré sú na sklade, aj ktoré sú na objednávku. Dostanem ich naraz, alebo mi dodáte najskôr to čo je na sklade a ostatné dodatočne?
Štandardne dodávame naraz, až máme pre vás všetko. Ak potrebujete tovar, ktorý máme na sklade čo najskôr, dajte nám o tom vedieť (napríklad poznámkou k objednávke) a odošleme vám ho ihneď.
Ako postupovať, keď mi bol doručený poškodený tovar?
V prípade, že pri preberaní je balík viditeľne poškodený, nepreberajte ho. Ak zistíte, že je tovar poškodený až po rozbalení, kontaktujte nás.
Vrátenie a reklamácia
Je možné tovar reklamovať?
Samozrejme. Podmienky reklamácie upravuje článok 12. našich Všeobecných obchodných podmienok. Viac informácii na stránke v pätičke Vrátenie/Reklamácia tovaru.
Aký je postup reklamácie?
Stručný postup a reklamačný formulár nájdete na stránke Vrátenie/Reklamácia tovaru v pätičke našich stránok. Podrobné informácie nájdete v článku 12. našich Všeobecných obchodných podmienok.
Je možné tovar vrátiť?
Áno, tovar je možné vrátiť v súlade s článkom 9. našich Všeobecných obchodných podmienok. Avšak nie všetok tovar je možné vrátiť (odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu do 14 dní). To kedy je možné odstúpiť a kedy nie, definuje zákon. V našom prípade nie je možné vrátiť tovar, ktorý sme pre vás upravili na mieru. Konkrétne sa jedná napríklad o vložky, ktoré sme vám zjednotili na odomykanie jedným kľúčom. Taktiež ak sme pre vás vyrábali kľúče navyše k vložke, či inému produktu. K niektorým druhom tovaru sa dodáva aj tzv. bezpečnostná karta, ktorá majiteľovi umožňuje dať si vyrobiť dodatočné kľúče. Túto kartu balíme do nepriehľadného obalu aby sme vám umožnili vrátiť tovar do 14 dní. Ak by ste kartu rozbalili, túto možnosť strácate. Je to z toho dôvodu, že ste mohli dať vyrobiť dodatočné kľúče a my by sme takú vložku už nemohli predávať, nakoľko súčasťou bezpečnostnej certifikácie je aj minimálny počet existujúcich efektívnych kombinácii kľúčov. Jednalo by sa tak o zníženie akosti výrobku podstatným spôsobom. Viac informácii na stránke v pätičke Vrátenie/Reklamácia tovaru.
Aký je postup vrátenia?
Stručný postup a formulár na odstúpenie od zmluvy nájdete na stránke Vrátenie/Reklamácia tovaru v pätičke našich stránok. Podrobné informácie nájdete v článku 9. našich Všeobecných obchodných podmienok.
Sortiment
Poradíte mi s výberom?
Samozrejme radi poradíme. Ideálne keď nám napíšete na info@zamkni.sk.
Viete mi zohnať aj iné produkty z vašej oblasti, ktoré neuvádzate v ponuke?
Nemôžeme vám nič sľúbiť, ale môžeme sa o to pokúsiť. Prípadne vám radi poradíme, nasmerujeme vás, alebo navrhneme vhodnú alternatívu.
Sú ceny v eshope rovnaké ako v kamennej predajni?
Základné ceny produktov sa snažíme udržovať rovnaké. Líšiť sa však môžu vzhľadom na špeciálne ponuky, ktoré môžu byť iné pre eshop a iné pre kamennú predajňu.
Služby
Dá sa objednať viac kľúčov k vložke?
Áno. Viac kľúčov k vložke si môžete zvoliť priamo pri vybranej vložke. Dodatočné kľúče nekopírujeme, ale vyrábame originály. Ak chcete aj zjednocovať vložky a potrebujete viac kľúčov, zvoľte viac kľúčov iba pri jednej vložke zo skupiny, ktorú budeme zjednocovať. Kľúče sa dodávajú totiž iba k jednej vložke v zjednotenej skupine.
Viete mi urobiť odomykanie viacero vložiek jedným kľúčom?
Áno. Voláme to zjednotenie. Najskôr si do košíka pridajte príslušné rozmery a počet vložiek rovnakého typu. Následne si do košíka pridajte položku Zjednotenie vložiek príslušného typu, kde vyberiete, ktoré vložky budeme zjednocovať, resp. počet zjednotení. Počet zjednotení je vždy o jedno menšie ako máte vložiek. Čiže ak chcete 5 vložiek na jeden kľúč, zjednocovať sa budú 4 vložky k tej piatej. Ak potrebujete poradiť, budeme radi, ak sa nám ozvete.
Poskytujete aj servis a montáž?
Poskytujeme servis k väčšine nášho ponúkaného sortimentu. V rámci voľných kapacít poskytujeme aj montáž priamo u vás. Aktuálne predovšetkým v ranných a večerných hodinách.
Registrácia
Musím byť registrovaný ak chcem u vás nakupovať?
Nie, registrácia nie je podmienkou nákupu, ale história objednávok s faktúrami je celkom užitočná funkcia.
Na čo slúži registrácia?
Registrácia slúži na pohodlnejšie používanie našich stránok. Vo svojom účte si môžete vyplniť Fakturačnú adresu a dodaciu adresu. Pri objednávaní v pokladni sa automaticky doplnia tieto údaje. V účte sa evidujú všetky vaše objednávky spolu s faktúrami a tak máte prehľad a nemusíte sa báť o stratu faktúry v prípade reklamácie. Pri komentovaní našich článkov na blogu nemusíte vypĺňať opakovane svoje údaje. Registrovaným zákazníkom ponúkame špeciálne akcie a kupóny na ďalšie nákupy.
Ako sa registrovať?
V pravom hornom rohu je ikonka panáčika. V počítačovej verzii s nápisom Prihlásiť. Kliknutím sa dostanete ná stránku, kde nájdete formulár na prihlásenie a formulár na registráciu. V prípade, že nemáte ešte účet, použite formulár Registrovať sa. Vyplňte údaje, odošlite a počkajte na potvrdzujúci mail, v ktorom vám príde aj pridelené prihlasovacie meno. Následne sa môžete prihlásiť prostredníctvom zaslaného prihlasovacieho mena, alebo zadaného e-mailu. Po registrácii a prihlásení si prosím vyplňte svoje údaje v položke Detaily účtu a v položke Adresy.
Ako sa prihlásiť?
V pravom hornom rohu je ikonka panáčika. V počítačovej verzii s nápisom Prihlásiť. Kliknutím sa dostanete ná stránku, kde nájdete formulár na prihlásenie. Prihlasujete sa prostredníctvom prideleného užívateľského mena, alebo registrovanej e-mailovej adresy a hesla, ktoré ste si zvolili.
Čo ak som zabudol heslo?
Vo formulári na prihlásenie je možnosť kliknúť na odkaz Stratili ste heslo?. Dostanete sa na stránku, kde zadáte buď prihlasovacie meno, alebo váš e-mail. Na váš e-mail vám bude zaslaný odkaz na obnovenie hesla.