Skip to content
Phone +421 948 223 307Location Predajňa Bratislava
Prihlásiť Account
Košík Shopping Cart 0
Logo kľúčovej služby Zamkni
  • E-shop
  • O nás
  • Blog
  • SlužbyExpand
    • Systémy generálneho a hlavného kľúča
    • Prehľad všetkých služieb
  • Sortiment
  • Kontakt
  • Vložky do dveríExpand
    • Expand
      • Bezpečnostné cylindrické vložkyExpand
        • Bezpečnostné vložky EVVA
        • Bezpečnostné vložky WILKA
        • Bezpečnostné vložky Mul-T-Lock
        • Bezpečnostné vložky TOKOZ
        • Bezpečnostné vložky FAB
        • Bezpečnostné vložky dormakaba
    • Expand
      • Bezpečnostné cylindrické polvložky
      • Vložky pre prídavné zámky
    • Vložky do dverí

      Najširší výber vložiek na internete. Všetky veľkosti a varianty. Stačí si zvoliť svoju obľúbenú značku, vybrať typ podľa vašich potrieb a pre vaše pohodlie pridať doplnky, ako BSZ, olivku, alebo ozubené koliesko. Keď potrebujete viac kľúčov, stačí zvoliť počet. Všetko bez starostí, rýchlo a prehľadne.

  • Visiace zámkyExpand
    • Expand
      • Bezpečnostné visiace zámky
      • Visiace zámky na kód
    • Visiace Zámky

      Vyberte si z kvalitných bezpečnostných visiacich zámkov značiek EVVA, TOKOZ, WILKA, Mul-T-Lock. Vybrané typy je možné zjednotiť na spoločný kľúč aj s vložkami do dverí z rovnakej typovej rady.

      Ak potrebujete zdieľať prístup, alebo zamknúť napríklad skrinku v šatni bez toho, aby ste so sebou museli nosiť kľúče, visiace zámky na kód sú tu pre vás.

  • Zámky na bicykelExpand
    • Expand
      • Sety pre bicykle
      • Ostatné zámky na bicykel alebo motorku
    • Zámky na bicykel

      Pripravili sme pre vás sety visiacich zámkov spolu s mohutnými reťazami. Už nemusíte mať obavu, či sa zámok a reťaz k sebe hodia.

      V ponuke máme aj odstrašujúce zámky s alarmom, či poriadne kusy železa, ktoré z vášho bicykla neurobia ľahký úlovok.

  • Ostatné zámkyExpand
    • Expand
      • Špeciálne zámky
      • Prídavné zámky
      • Závory a petlice
    • Ostatné zámky

      Zámky rôznych druhov a účelov použitia. Dodatočné zabezpečenie auta, dverí a brán.

  • Elektronika a smartExpand
    • Expand
      • Elektronické uzamykacie systémyExpand
        • EVVA AirKey
        • TOKOZ ePRO
    • Expand
      • Elektronické kukátka
    • Elektronika a smart

      Navrhneme vám kompletné riešenie na zavedenie elektronického prístupového systému pre rôzne oblasti použitia. Môžeme vám pripraviť jednoduché riešenie, ktoré s trochou technickej zručnosti zvládnete inštalovať aj sami. V prípade, že požadujete sofistikovanejšie riešenia, sme pripravení navrhnúť a realizovať aj takéto požiadavky.

  • Kľúče a zjednotenieExpand
    • Expand
      • Kľúče
      • Zjednotenie
    • Kľúče a zjednotenie

      Dodatočné kľúče môžete objednať priamo pri vložke, ktorú plánujete zakúpiť. Ostatnú výrobu kľúčov momentálne zabezpečujeme na základe individuálnej požiadavky. Prosím kontaktujte nás.

      Ak už máte vybrané vložky a visiace zámky pridané do košíka, tu je možné objednať ich zjednotenie na spoločný kľúč. V prípade zložitejších kľúčových systémov, sme pripravení vyhovieť aj takejto požiadavke. Kontaktujte nás.

  • Doplnkový tovarExpand
    • Expand
      • Bezpečnostné kovania na dvere
    • Doplnkový tovar

      Rôzne doplnky a tovar, ktorý sa inam nezmestil.

Phone +421 948 223 307
Account
Shopping Cart 0
Logo kľúčovej služby Zamkni

Úvod » Vrátenie/Reklamácia tovaru

Vrátenie/Reklamácia tovaru

Vrátenie tovaru

Článok 9.

Podmienky odstúpenia od kúpnej zmluvy

Kedy môžete odstúpiť od kúpnej zmluvy

  1. Ak vo vzťahu k našej spoločnosti pri uzatvorení Kúpnej zmluvy vystupujete ako spotrebiteľ, máte právo odstúpiť od Kúpnej zmluvy uzatvorenej na diaľku bez uvedenia dôvodu do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru (podľa článku 6. bod 5. týchto VOP), pričom táto lehota sa považuje za zachovanú, ak oznámenie o odstúpení od Kúpnej zmluvy bolo odoslané našej spoločnosti najneskôr v posledný deň tejto lehoty.

  2. V prípade odstúpenia od Kúpnej zmluvy podľa predchádzajúceho bodu VOP sa Kúpna zmluva od začiatku zrušuje a tiež sa zrušuje od začiatku aj každá doplnková zmluva súvisiaca s Kúpnou zmluvou, od ktorej ste ako spotrebiteľ odstúpili. Ako spotrebiteľ môžete odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je dodanie tovaru, aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od Kúpnej zmluvy.

  3. V súlade s ustanovením § 7 ods. 6 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku nemôžete odstúpiť od Kúpnej zmluvy, predmetom ktorej je:

    1. predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa (teda v prípade, ak bude v objednávke uvedená požiadavka na servisný zásah do tovaru (napr. zjednotenie vložiek),

    2. predaj tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu akosti (teda bezpečnostná kartička, ktorá sa posiela spolu s tovarom v prípade, ak bude z vašej strany rozbalená príp. inak porušený ochranný obal bezpečnostnej kartičky. Bezpečnostná kartička vám bude doručovaná v ochrannom nepriesvitnom obale potrebnom na zabezpečenie nečitateľnosti a nemožnosti kopírovať kľúče),

    3. predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený,

    4. predaj tovaru, ktorý môže byť vzhľadom na svoju povahu po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom,

    5. vykonanie naliehavých opráv alebo údržby, o ktoré ste nás ako spotrebiteľ výslovne požiadali; to neplatí pre zmluvy o službách a zmluvy, ktorých predmetom je predaj iného tovaru ako náhradných dielov potrebných na vykonanie opravy alebo údržby, ak boli uzavreté počas našej návštevy u vás ako spotrebiteľa a ako spotrebiteľ ste si tieto služby alebo tovary vopred neobjednali,

    6. predaj zvukových záznamov, obrazových záznamov, zvukovo-obrazových záznamov alebo počítačového softvéru predávaných v ochrannom obale, ak ste tento obal rozbalili,

    7. poskytovanie elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči, ak sa jeho poskytovanie začalo s vašim výslovným súhlasom a vyhlásili ste, že ste boli riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu strácate právo na odstúpenie od Kúpnej zmluvy.

Postup odstúpenia od kúpnej zmluvy

  1. Pri uplatnení práva na odstúpenie od Kúpnej zmluvy ste povinný nás informovať o svojom rozhodnutí odstúpiť od Kúpnej zmluvy jednoznačným vyhlásením, a to písomne na našu adresu Zamkni s. r. o., Ľ. Fullu 3 – Dlhé Diely, 841 05 Bratislava, Slovenská republika alebo e-mailom na adresu eshop@zamkni.sk v lehote uvedenej v článku 9. bod 1. týchto VOP. Na odstúpenie od Kúpnej zmluvy môžete použiť formulár, ktorý tvorí prílohu č. 1 týchto VOP zverejnený na našej webovej stránke ZAMKNI.SK. Tento formulár vyplňte spolu s uvedením čísla bankového účtu v prípade, ak budete žiadať Kúpnu cenu uhradiť prevodom na svoj bankový účet.

  2. V prípade, že si v odôvodnených prípadoch svoje právo odstúpiť od Kúpnej zmluvy uplatníte, ste povinný najneskôr v lehote do štrnástich (14) dní odo dňa odstúpenia od Kúpnej zmluvy zaslať tovar späť na adresu: Zamkni s. r. o., Ľ. Fullu 3 – Dlhé Diely, 841 05 Bratislava, Slovenská republika, pričom odporúčame tovar zaslať ako balík doporučenou zásielkou. Tovar nám, prosím, NEPOSIELAJTE NA DOBIERKU. Tovar môžete vrátiť aj osobne na našej predajni na adrese: Ľ. Fullu 3 – Dlhé Diely, 841 05 Bratislava, Slovenská republika. Ak ste na odovzdanie tovaru splnomocnili inú oprávnenú osobu, doplňte jej meno do oznámenia o odstúpení od zmluvy. Lehota na vrátenie tovaru sa považuje za zachovanú, ak bol tovar odovzdaný na prepravu podľa tohto bodu pred uplynutím štrnásť (14) dňovej zákonnej lehoty.

  3. Tovar podľa predchádzajúceho bodu nesmie javiť známky používania a musí nám byť zaslaný s kompletným príslušenstvom. V prípade, ak predmetom odstúpenia od Kúpnej zmluvy podľa tohto článku VOP bude tovar, ktorého príslušenstvom bude bezpečnostná karta, ste povinný nám tento tovar vrátiť spolu s nerozbalenou bezpečnostnou kartou. Dovoľujeme si vás upozorniť, že bezpečnostná karta je zabalená v ochrannom nepriesvitnom obale na zabezpečenie nečitateľnosti a nemožnosti kopírovať kľúče. V prípade rozbalenia bezpečnostnej karty dôjde k zníženiu jej akosti a skaze, nakoľko po narušení ochranného obalu karty nemôžeme takúto bezpečnostnú kartu ponúknuť na predaj inému Zákazníkovi (t.j. nevieme v danom prípade zaručiť vlastnosti podľa certifikácie tovaru). Po prevzatí tovaru máte právo v rámci lehoty na odstúpenie tovar rozbaliť (s výnimkou bezpečnostnej karty) a odskúšať obdobným spôsobom, ako je to obvyklé pri nákupe v klasickom kamennom obchode, t.j. odskúšať tovar tak, aby zistil vlastnosti a funkčnosť tovaru, nemáte však právo začať tovar používať a po niekoľkých dňoch vrátiť, inak zodpovedáte za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru. Počas lehoty na odstúpenie od Kúpnej zmluvy máte povinnosť s tovarom manipulovať s náležitou starostlivosťou, tovar nesmie byť používaný, montovaný alebo poškodený.

  4. Dávame vám na vedomie, že v súlade s §9 ods. 5 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku pri odstúpení od Kúpnej zmluvy ako Predávajúci nie sme povinní vrátiť vám ako spotrebiteľovi platby, ktoré sme od vás prijali na základe Kúpnej zmluvy alebo v súvislosti s ňou pred tým, ako nám bude tovar doručený alebo kým nepreukážete zaslanie tovaru späť na adresu našej spoločnosti podľa článku 9. bodu 5. týchto VOP.

Dôsledky odstúpenia od kúpnej zmluvy

  1. Odstúpením od Kúpnej zmluvy sa Kúpna zmluva ruší od začiatku. Odstúpenie od Kúpnej zmluvy môžete uplatniť aj vo vzťahu k časti predmetu Kúpnej zmluvy (ak predmetom Kúpnej zmluvy resp. záväznej Objednávky bolo dodanie väčšieho množstva tovaru na seba nenadväzujúceho) a v takom prípade sa Kúpna zmluva ruší len v tejto časti. To znamená, že v rámci odstúpenia od Kúpnej zmluvy môžete vrátiť aj časť Objednávky.

  2. Ak ako spotrebiteľ odstúpite od Kúpnej zmluvy, budete znášať náklady na vrátenie tovaru našej spoločnosti podľa § 10 ods. 3 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku.

  3. V prípade, ak tovar, ktorý je predmetom odstúpenia od Kúpnej zmluvy bude javiť známky montovania, poškodenia alebo používania, alebo tovar nebude kompletný, v takom prípade si budeme uplatňovať právo na náhradu škody, ktorá nám vznikla a účtovať náklady za poškodený tovar resp. náklady súvisiace s uvedením tovaru do pôvodného stavu (napr. opätovný servisný zásah).

  4. Naša spoločnosť sa zaväzuje bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od Kúpnej zmluvy, vrátiť vám všetky platby, ktoré sme od vás prijali na základe Kúpnej zmluvy alebo v súvislosti s ňou, a to rovnakým spôsobom, aký bol použitý vami pri platbe za tovar, pokiaľ nebudete požadovať iný druh platby. Náklady na dopravu, dodanie a poštovné však hradíme len v rozsahu najlacnejšieho bežného spôsobu doručenia, ktorý je ponúkaný našou spoločnosťou, bez ohľadu na to, aký spôsob doručenia si zvolíte. Bez ohľadu na uvedené, kúpnu cenu a ďalšie náklady nie sme povinný vrátiť skôr, ako nám bude doručený tovar.

  5. Ak je spolu s tovarom poskytované príslušenstvo, ktoré je oddeliteľné od tovaru ale priamo s ním súvisí, ste povinný v prípade uplatnenia odstúpenia od Kúpnej zmluvy vrátiť nám aj toto príslušenstvo.

  6. Vrátenie časti tovaru alebo jeho výmena nie je odstúpením od Kúpnej zmluvy podľa tohto článku týchto VOP. Jedná sa o dodatočnú úpravu príslušnej Objednávky. Úprava Objednávky podľa tohto bodu je dohoda medzi Zákazníkom a Predávajúcim. Je možná maximálne do 14 dní od prevzatia tovaru, ktoré nám zašlete. Je dobrovoľná, nie je na ňu právny nárok.

Formulár na odstúpenie od zmluvy (PDF)

Na zobrazenie PDF dokumentov môžete využiť aj bezplatný oficiálny program Adobe Acrobat Reader, ktorý získate na adrese https://get.adobe.com/sk/reader/

Stručne:

  • Ako spotrebiteľ máte právo odstúpiť v niektorých prípadoch od kúpnej zmluvy uzatvorenej na diaľku (vrátiť tovar) bez uvedenia dôvodu do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru zakúpeného výlučne v našom eshope.
  • V špecifických prípadoch v súlade so zákonom, nie je možné v niektorých prípadoch odstúpiť od zmluvy (vrátiť tovar). V našom eshope je to predovšetkým tovar vyrobení na mieru. Konkrétne sa jedná napríklad o vložky, ku ktorým sme vám vyrobili kľúče navyše, alebo tiež vložky, ktoré boli upravené zjednotením. Taktiež nie je možné vrátiť tovar, ktorého súčasťou je nepriehľadne zabalená bezpečnostná karta, ak ste ju rozbalili.
  • V prípade, že chcete odstúpiť od zmluvy (vrátiť tovar) je potrebné nás o tom informovať. Ideálne prostredníctvom vyplnenia vyššie uvedeného formulára a zaslaním poštou, alebo emailom. Formulár môžete zaslať aj spolu s tovarom, ktorý hodláte vrátiť. Ak si nie ste istí, či je možné vo vašom prípade odstúpiť od zmluvy, vopred nás kontaktujte.
  • Ak si formulár neviete vytlačiť, môžete všetky jeho nevyhnutné položky vypísať ručne a priložiť do balíka.
  • Tovar s kompletným príslušenstvom nám zašlite alebo prineste osobne na adresu: Zamkni s. r. o., Ľ. Fullu 3 – Dlhé Diely, 841 05 Bratislava, Slovenská republika.
  • V prípade doručovania poštou, alebo kuriérom dbajte prosím na dôkladné zabalenie balíka, aby sa predišlo prípadnému poškodeniu tovaru pri preprave. Nezabudnite na výplň (aby sa tovar v balíku voľne nepohyboval), oddelenie tovarov (aby do seba navzájom nenarážali) a neumiestňujte tovar k rohom balíka. Rohy balíka dôkladne vyplňte.
  • Balík zašlite doporučenou zásielkou. Neposielajte prosím tovar na dobierku. Tovar zaslaný na dobierku nemôžme prevziať a vráti sa vám.

Reklamácia tovaru

Článok 12.

Reklamačný poriadok

Prevencia

  1. Pri výbere tovaru je potrebné, aby zvolený druh a veľkosť výrobku presne zodpovedala vašim potrebám. Pred zakúpením výrobku vezmite prosím do úvahy účel použitia, prevedenie, materiálové zloženie a spôsob ošetrovania tovaru. Len tovar dobre zvolený z hľadiska funkčného, sortimentného a veľkostného je predpokladom naplnenia úžitkovej hodnoty a účelu použitia tovaru.

  2. Počas celej doby používania zakúpeného tovaru je nutné, aby ste venovali dostatočnú pozornosť základným pravidlám používania tohto tovaru. Obzvlášť je potrebné zvážiť všetky faktory nepriaznivo ovplyvňujúce plnú funkčnosť a životnosť výrobku, ako napr.: nadmernú intenzitu používania výrobku, používanie výrobku k nevhodnému účelu. Ďalšou nutnou podmienkou pre zachovanie dobrého stavu tovaru a jeho funkčnosti je jeho pravidelná údržba. Je potrebné si uvedomiť, že nesprávna alebo nedostatočná údržba tovaru podstatne skracuje jeho plnú funkčnosť a životnosť.

  3. Prostredníctvom informačných materiálov poskytujeme dostatočné množstvo informácii potrebných k správnej starostlivosti o všetky druhy predávaného tovaru. Záručnú dobu nemožno zamieňať so životnosťou tovaru, tj. dobou, počas ktorej pri správnom používaní a správnom ošetrovaní vrátane údržby, môže tovar vzhľadom k svojim vlastnostiam, danému účelu a rozdielnosti v intenzite jeho používania vydržať.

Reklamačné a záručné podmienky

  1. Reklamačný poriadok upravuje postup nás ako Predávajúceho a vás ako Zákazníka pri uplatňovaní práv vyplývajúcich zo zodpovednosti našej spoločnosti za vady tovaru zakúpeného na internetovej stránke ZAMKNI.SK a práva a povinnosti Zmluvných strán s tým súvisiace.

  2. Reklamácie sa vybavujú v súlade s platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky, pričom ak ste spotrebiteľom v zmysle § 52 ods. 4 Občianskeho zákonníka váš postup sa riadi podľa § 619 až § 627 Občianskeho zákonníka a Zákonom ochrane spotrebiteľa, Zákonom o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku, ak NIE STE spotrebiteľom v zmysle § 52 ods. 4 Občianskeho zákonníka váš postup sa riadi podľa § 422 až 442 Obchodného zákonníka.

  3. Záručný servis zabezpečujeme my ako prevádzkovateľ internetového obchodu ZAMKNI.SK.

  4. Tovar pri preberaní si prosím vizuálne skontrolujte ihneď pri jeho prevzatí. Máte nárok tovar neprebrať vtedy, ak je na ňom alebo na jeho obale viditeľné mechanické poškodenie zjavne spôsobené prepravou, alebo ak je tovar neúplný. V takomto prípade ste vždy povinný spísať s príslušným Doručovateľom protokol o škode/reklamácií alebo zásielku môžete odmietnuť prevziať. Nekompletnosť zásielky alebo poškodenie tovaru vás prosíme v záujme urýchlenia konania oznámiť nám do 48 hodín od prevzatia zásielky e-mailom na adresu eshop@zamkni.sk.

  5. Reklamovať vady tovaru ste povinní vždy bez zbytočného odkladu podľa podmienok uvedených v príslušných ustanoveniach Obchodného zákonníka a Občianskeho zákonníka. Prípadné omeškanie s uplatnením vady tovaru pri pokračujúcom používaní (chybného) tovaru by mohlo zapríčiniť prehĺbenie vady, znehodnotenie tovaru a mohlo by mať vplyv aj na výsledok reklamačného konania.

  6. Každú reklamáciu spotrebiteľa vyriešime najneskôr do 30 dní po prevzatí reklamovaného tovaru.

  7. Nezodpovedáme za vady, ku ktorým došlo mechanickým poškodením výrobku, prevádzkovaním výrobku v nevhodných podmienkach (chemicky agresívne, prašné prostredie…), zásahom do výrobku inou ako oprávnenou osobou (autorizovaným servisom), alebo ktoré boli spôsobené živelnou pohromou, t.j. vyššou mocou.

  8. Za vadu tovaru nemožno považovať zmenu vlastnosti tovaru, ktorá vznikla v priebehu záručnej doby v dôsledku jeho opotrebenia, nesprávneho používania, nedostatočného, alebo nevhodného ošetrovania, v dôsledku prirodzených zmien materiálov z ktorých je tovar vyrobený, v dôsledku akéhokoľvek poškodenia Zákazníkom či treťou osobou alebo iného nesprávneho zásahu.

  9. Právo uplatniť reklamáciu na vady nemáte pri vadách, o ktorých ste boli v čase uzatvárania Kúpnej zmluvy informovaný, a na ktoré mu bola poskytnutá zľava z ceny tovaru.

  10. Ak po doručení tovaru zistíte nezrovnalosti medzi dodaným tovarom a faktúrou, prípadne poškodenie tovaru, oznámte to bezodkladne našej spoločnosti prostredníctvom elektronickej pošty na e-mail eshop@zamkni.sk. Ak tak neurobíte, neskôr môže byť reklamácia z tohto dôvodu zamietnutá.

Postup pri reklamácii

  1. V prípade uplatnenia reklamácie zakúpeného tovaru na našom E-SHOPE nás o tom informujte e-mailom na adrese eshop@zamkni.sk alebo písomne na adrese: Zamkni s. r. o., Ľ. Fullu 3 – Dlhé Diely, 841 05 Bratislava, Slovenská republika. Reklamovaný tovar nám zašlite ako doporučený balík, zásadne nie na dobierku na adresu: Zamkni s. r. o., Ľ. Fullu 3 – Dlhé Diely, 841 05 Bratislava, Slovenská republika spolu s vyplneným Reklamačným formulárom, ktorý tvorí prílohu č. 2 týchto VOP. V Reklamačnom formulári stručne uveďte dôvod reklamácie, vašu identifikáciu (meno a priezvisko, obchodné meno, adresu sídla resp. adresu trvalého pobytu, vašu adresu na doručovanie, popis tovaru, názov a číslo bankového účtu, v ktorej účet je vedený, ak budete žiadať vrátiť peniaze na účet).

  2. Reklamovať je možné len tovar zakúpený u nás prostredníctvom ZAMKNI.SK a úplne zaplatený. V Reklamačnom formulári ste povinný čo najvýstižnejšie popísať vadu, pre ktorú tovar reklamuje a to, akým spôsobom sa vada navonok prejavuje. Vybavenie reklamácie sa vzťahuje len na chyby uvedené v Reklamačnom formulári.

  3. Ak Reklamačný formulár nie je úplne vyplnený, vyzveme vás telefonicky prípadne e-mailom na doplnenie chýbajúcich údajov alebo predloženie chýbajúcich potrebných dokladov.

  4. Ak k prevzatiu predmetu reklamácie z našej strany dôjde v neskorší deň, ako je deň uplatnenia reklamácie, tak lehoty na vybavenie reklamácie podľa tohto článku začínajú plynúť odo dňa, kedy predmet reklamácie prevezmeme. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie máte ako spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo máte právo na výmenu výrobku za nový výrobok.

  5. Odporúčame vám poistiť tovar, ktorý je predmetom vrátenia/zámeny/reklamácie. Riziko vzniku škody na tovare, ktorý je predmetom vrátenia/zámeny/reklamácie znášate vy až do okamihu prevzatia tohto tovaru z našej strany.

  6. Reklamovaný tovar môžete odovzdať aj osobne na našej predajni na adrese: Zamkni s. r. o., Ľ. Fullu 3 – Dlhé Diely, 841 05 Bratislava, Slovenská republika, s tým, že v predajni nemôžete priamo požadovať vybavenie reklamácie.

  7. Po obdržaní reklamovaného tovaru vás budeme bezodkladne kontaktovať e-mailom a dohodneme sa s vami na rýchlom vybavení vašej reklamácie.

  8. Pri identifikácii vady reklamovaného tovaru sa postupuje podľa zákonných ustanovení Občianskeho zákonníka (§ 622 a §623). Odstrániteľné vady sme povinní odstrániť bez zbytočného odkladu. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa tovar mohol riadne užívať ako vec bez vady, máte právo na výmenu tovaru alebo právo na odstúpenie od Kúpnej zmluvy.

  9. Vybavenie reklamácie zrealizujeme jedným z nasledujúcich zákonných spôsobov:

    1. odovzdaním opraveného tovaru;

    2. výmenou tovaru;

    3. vrátením kúpnej ceny tovaru;

    4. vyplatením primeranej zľavy z ceny tovaru;

    5. písomnou výzvou na prevzatie plnenia;

    6. odôvodneným zamietnutím reklamácie tovaru.

  10. V prípade uznania reklamácie výsledkom ktorého bude výmena tovaru vám tovar vymeníme kus za kus, prípadne poskytneme iný, ktorý si vyberiete (do hodnoty reklamovaného tovaru), a rovnako znášame náklady na jeho vrátenie a dodanie nového tovaru.

  11. Spôsob vybavenia reklamácie pri spotrebiteľovi určíme v čo najkratšom čase, v zložitých prípadoch do troch pracovných dní od uplatnenia reklamácie, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po určení spôsobu reklamácie sa reklamácia vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch môžeme reklamáciu vybaviť aj neskôr; vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Ak k prevzatiu predmetu reklamácie zo strany našej spoločnosti dôjde v neskorší deň, ako je deň uplatnenia reklamácie, tak lehoty na vybavenie reklamácie podľa tohto odseku začínajú plynúť odo dňa prevzatia predmetu reklamácie z našej strany. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie máte ako spotrebiteľ právo od Kúpnej zmluvy odstúpiť alebo máte právo na výmenu výrobku za nový výrobok. O výsledku reklamácie budete informovaný bezprostredne po ukončení reklamačného konania e-mailom a spolu s tovarom vám bude doručený reklamačný protokol s dátumom a spôsobom vybavenia reklamácie, vrátane potvrdenia o vykonaní opravy a dobe jej trvania, prípadne písomného odôvodnenia zamietnutia reklamácie.

  12. V prípade, že si ako spotrebiteľ uplatníte reklamáciu tovaru počas prvých 12 mesiacov od uzavretia kúpnej zmluvy, môžeme vybaviť reklamáciu zamietnutím len na základe vyjadrenia odborného posúdenia. Náklady spojené s odborným posúdením znášame v plnom rozsahu. Sme povinní poskytnúť vám ako spotrebiteľovi kópiu odborného posúdenia odôvodňujúceho zamietnutie reklamácie najneskôr do 14 dní odo dňa vybavenia reklamácie.

  13. Ak si ako spotrebiteľ uplatníte reklamáciu tovaru po 12 mesiacoch od uzavretia kúpnej zmluvy a zamietneme ju, sme povinní v doklade o vybavení reklamácie uviesť, komu môžete zaslať tovar na odborné posúdenie. Vašim využitím práva na odborné posúdenie, podľa doloženého kontaktu, náklady odborného posúdenia tovaru, ako aj všetky ostatné s tým súvisiace náklady bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia znášame my. Ako Zákazník môžete uplatniť reklamáciu znova, v prípade, že sa preukáže naša zodpovednosť za vadu reklamovaného tovaru. Počas vykonávania odborného posúdenia tovaru záručná doba neplynie. Sme vám povinní uhradiť do 14 dní odo dňa znova uplatnenej reklamácie všetky náklady vynaložené na odborné posúdenie tovaru, ako aj všetky s tým súvisiace účelne vynaložené náklady. Znova uplatnenú reklamáciu nemôžeme zamietnuť.

  14. Pri uplatnení reklamácie sme povinní vydať vám ako spotrebiteľovi potvrdenie. Ak je reklamácia uplatnená prostredníctvom prostriedkov diaľkovej komunikácie, teda e-mailom, potvrdenie o uplatnení reklamácie vám doručíme ako spotrebiteľovi ihneď; ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie; potvrdenie o uplatnení reklamácie sa nemusí doručovať, ak ako spotrebiteľ máte možnosť preukázať uplatnenie reklamácie iným spôsobom.

  15. Písomný doklad o vybavení reklamácie vám ako spotrebiteľovi vydáme najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie, najneskôr však do 30 dní odo dňa prevzatia predmetu reklamácie, ak lehota na jej vybavenie začala plynúť odo dňa prevzatia predmetu reklamácie našou spoločnosťou.

Reklamačný formulár (PDF)

Na zobrazenie PDF dokumentov môžete využiť aj bezplatný oficiálny program Adobe Acrobat Reader, ktorý získate na adrese https://get.adobe.com/sk/reader/

Stručne:

  • V prípade, že chcete reklamovať tovar je vhodné nás o tom informovať. Ideálne prostredníctvom vyplnenia vyššie uvedeného formulára a zaslaním poštou, alebo emailom. Formulár môžete zaslať aj spolu s tovarom, ktorý hodláte reklamovať.
  • Ak si formulár neviete vytlačiť, môžete všetky jeho nevyhnutné položky vypísať ručne a priložiť do balíka.
  • Vo formulári opíšte čo najvýstižnejšie reklamovanú vadu a akým spôsobom sa prejavuje. Vybavenie reklamácie sa vzťahuje len na chyby uvedené v reklamačnom formulári.
  • Tovar s kompletným príslušenstvom a spolu s podpísaným reklamačným formulárom nám zašlite alebo prineste osobne na adresu: Zamkni s. r. o., Ľ. Fullu 3 – Dlhé Diely, 841 05 Bratislava, Slovenská republika.
  • V prípade doručovania poštou, alebo kuriérom dbajte prosím na dôkladné zabalenie balíka, aby sa predišlo prípadnému poškodeniu tovaru pri preprave. Nezabudnite na výplň (aby sa tovar v balíku voľne nepohyboval), oddelenie tovarov (aby do seba navzájom nenarážali) a neumiestňujte tovar k rohom balíka. Rohy balíka dôkladne vyplňte.
  • Balík zašlite doporučenou zásielkou. Neposielajte prosím tovar na dobierku. Tovar zaslaný na dobierku nemôžme prevziať a vráti sa vám.

Všetko o nákupe

  • Ako nakupovať
  • Obchodné podmienky
  • Možnosti platby
  • Poštovné a doprava
  • Vrátenie/Reklamácia tovaru
  • Sledovať objednávku
  • Najprv kontrola
  • Kontakt

Info

  • Najčastejšie otázky
  • Súbory cookies
  • Ochrana osobných údajov

Dobre vedieť

Obrázok s pojmami k článku Slovník pojmov

Slovník pojmov

Potočte kľúčom a vytiahnite vložku

Ako vymeniť vložku dverí

Meranie vložky metrom

Ako odmerať vložku do dverí

Eshop kontakt

+421 948 223 307
eshop@zamkni.sk

Predajňa

Ľ. Fullu 3 – Dlhé diely
841 05 Bratislava – Karlova Ves
Po – Pia: 10:00-12:00 a 13:00-18:00,
So: 9:00-12:00

Odkaz na Google mapu

+421 948 223 307
info@zamkni.sk

Obrázok predajne Zamkni

O kľúčovej službe

Biele logo kľúčovej služby

Ochotne a odborne. Zamkni.sk nie je len predajca, ale aj servis a kamenná kľúčová služba. Tovar, ktorý predávame, poznáme častokrát do poslednej pružinky.  Navštívte našu kľúčovú službu a presvedčte sa.

O nás
Služby
Sortiment
Logá GP webpay, VISA a MasterCard

© zamkni.sk 2015-2023

Facebook Google Reviews
Prejsť na vrch
  • E-shop
    • Vložky do dverí
      • Bezpečnostné cylindrické vložky
        • Bezpečnostné vložky EVVA
        • Bezpečnostné vložky WILKA
        • Bezpečnostné vložky Mul-T-Lock
        • Bezpečnostné vložky TOKOZ
        • Bezpečnostné vložky FAB
        • Bezpečnostné vložky dormakaba
      • Bezpečnostné cylindrické polvložky
      • Vložky pre prídavné zámky
    • Visiace zámky
      • Bezpečnostné visiace zámky
      • Visiace zámky na kód
    • Zámky na bicykel
      • Sety pre bicykle
      • Ostatné zámky na bicykel alebo motorku
    • Ostatné zámky
      • Špeciálne zámky
      • Prídavné zámky
      • Závory a petlice
    • Elektronika a smart
      • Elektronické uzamykacie systémy
        • EVVA AirKey
        • TOKOZ ePRO
      • Elektronické kukátka
    • Kľúče a zjednotenie
      • Kľúče
      • Zjednotenie
    • Doplnkový tovar
      • Bezpečnostné kovania na dvere
  • Ako nakupovať
  • O nás
  • Blog
  • Služby
    • Systémy generálneho a hlavného kľúča
    • Prehľad všetkých služieb
  • Sortiment
  • Kontakt
Hľadať